Tänään on uuden Pipelifen ensimmäinen päivä. Uudistumisen ulkoisena osoituksena olemme julkaisseet uudet verkkosivut ja upouuden tuotetietokannan, joissa voimme kertoa ratkaisuistamme ja toimintatavastamme laajemmin ja helpommin kuin aikaisemmin. Uudet verkkosivut esittelevät myös uuden ilmeemme keskeiset elementit: uuden logon ja värimaailman, uudet brändin peruspilarit ja uuden pääviestimme.
Uusi pääviestimme on, että olemme aina osa elämääsi. Se antaa meille mahdollisuuden kertoa laajemmasta rakentamisen osaamisestamme ja ratkaisuistamme. Pipelifen peruspilarit kuvaavat päivittäistä toimintaamme ja jokapäiväistä tekemistä arvojemme kautta. Niiden avulla voimme kertoa laajemmin mm. Pipelifesta työyhteisönä ja tulevaisuuden tekijänä, sekä kestävyyshankkeistamme. Asiakkaamme ja yhteistyökumppanimme ovat jo pitkään tienneet, että olemme muutakin kuin pelkkä putkitoimittaja. Nyt meillä on mahdollisuus kertoa se myös uusille sidosryhmille entistä helpommin.
Uudistuksen myötä verkkosivumme on tuotu ilmeeltään ja käytettävyydeltään tähän päivään.
Olemme ottaneet käyttöön myös uuden tuotetietokannan, jossa tuomme aiempaa paremmin esille tuotevalikoimamme. Tuotetiedon merkitys on kasvanut viime vuosina merkittävästi, ja tähän olemme lähteneet hakemaan ratkaisua uudessa tuotetietokannassa. Uusi tuotetietokanta auttaa meitä palvelemaan asiakkaitamme paremmin tarjoamalla entistä monipuolisempaa ja tarkempaa tuotetietoa. Tuotetiedon rikastaminen jatkuu koko ajan ja tavoitteenamme on tarjota asiakkaille kattavat tiedot tuotteistamme.
Sisällöltään uusi pipelife.fi -sivusto tarjoaa enemmän tietoa tuotteistamme, ratkaisuistamme ja palveluistamme. Sen lisäksi sivustolta löytyy uusi #-valikko, jossa kerromme tarkemmin viestimme vastuullisuuteen, tulevaisuuteen, kumppanuuteen, läheisyyteen ja työyhteisöömme liittyen. Haluamme näiden sivujen avulla kertoa teille, että olemme entisestään vastuullisempi, asiakkaille ja kumppaneille läheisempi, sekä tulevaisuuteen positiivisesti ja innovatiivisesti suhtautuva työyhteisö.
Pipelife Finland Oy:n toimintaa kehitetään ja ohjataan asiakaskokemuksen avulla. Etenkin nyt, kun verkkosivujen ja tuotetietokannan uudistumisen myötä muutoksia on tullut paljon, toivomme teiltä palautetta. Auttakaa meitä kehittymään ja palvelemaan paremmin. Koita miten nopeasti osaamme kehittyä yhdessä ja muista, että osaamme vastata myös positiiviseen palautteeseen.
Lisätietoa
Marko Heikkinen
Head of new business development, Nordic
+358 40 718 6640